La Diputación invertirá 200.000 euros en la granja Gayoso Castro
La Diputación de Lugo aprobó destinar, a través de tres contratos de licitación, una inversión conjunta de casi 200.000 euros para mejorar la movilidad y reforzar la eficiencia de la Granxa Gayoso Castro. Así lo avanzó Pilar García Porto, portavoz socialista del Gobierno provincial, tras la reunión semanal de la Xunta de Goberno, quien detalló que «dous destes contratos están relacionados co mantemento da maquinaria do Parque Móbil e un terceiro co sector primario dirixido á Granxa Gayoso Castro».
En lo que respecta al Parque Móvil, la portavoz explicó que «demos luz verde a dous novos contratos, por un importe conxunto de 154.100 euros, cos que continuaremos mellorando o mantemento das estradas que articulan os 67 concellos da provincia». Por una parte, se aprobó la licitación para adquirir dos palas cargadoras con un presupuesto de 133.100 euros y un plazo de entrega de 30 días naturales. «Coa adquisición destas dúas máquinas completamos os equipos dos que dispón o Parque Móbil da Deputación, o que nos permitirá seguir prestando un servizo rápido e eficaz aos municipios da provincia», añadió.
Durante la misma reunión, se aprobó también la licitación de otro contrato vinculado al servicio de mecanizados, que García Porto definió como «fundamental para o correcto funcionamento do Parque Móbil», ya que permite realizar trabajos de reparación en las máquinas, vehículos y equipos que se utilizan a diario. «Grazas a esta prestación é posible substituír aqueles compoñentes danados ou desgastados sen ter que recorrer á compra de pezas novas, o que supón tamén un aforro económico», indicó. Este contrato cuenta con un presupuesto de 21.000 euros y una duración inicial de un año, prorrogable hasta un máximo de cuatro.
Por último, García Porto señaló que la Xunta de Goberno aprobó también la licitación del contrato de mantenimiento de la maquinaria de la Granxa Gayoso Castro, ubicada en el municipio de Castro de Rei, con un presupuesto de 18.000 euros y una duración de un año prorrogable hasta cuatro. «Un servizo esencial para garantir o bo funcionamento dos equipos e a maquinaria agrícola da Granxa, medios que se empregan a diario tanto nas tarefas de produción como nas actividades formativas que se desenvolven neste centro», subrayó. La portavoz recordó que la Granxa Gayoso Castro «é un espazo de referencia para o sector gandeiro da provincia e unha das accións prioritarias do noso Goberno», y destacó que este contrato permitirá mantener a pleno rendimiento una infraestructura «clave para a provincia, para continuar desenvolvendo proxectos que fortalezan o rural e xeren novas oportunidades para o sector agrogandeiro lucense».