José Tomé califica el acuerdo entre el PP y Claudio Garrido "a maior bazofia política da historia de Sarria"
Afirma que el pacto es "unha gran mentira ao pobo de Sarria" y constituye "unha burla aos votantes".
El secretario general del PSdeG-PSOE en la provincia de Lugo y presidente la Deputación de Lugo, criticó duramente hoy el pacto alcanzado entre el alcalde de Sarria, Claudio Garrido, y el Partido Popular, al que calificó como "a maior bazofia política da historia de Sarria".
Tomé Roca ofreció estas declaraciones en una rueda de prensa celebrada en la Ponte Ribeira, donde analizó el acuerdo que consideró "un acto de transfuguismo escuro" que únicamente busca "arranxar os problemas persoais tanto do alcalde coma do PP, dándolle a espalda aos problemas de Sarria".
El líder socialista acusó a los artífices del pacto de escenificar "unha gran mentira ao pobo de Sarria" y de constituir "unha burla aos votantes". Según sus palabras, los 15 puntos del acuerdo "esconden a letra pequena" y además, "son un canto ao sol, porque non son executables con pouco máis dun ano" de mandato, y señaló que el acuerdo no cuenta ni con plazos ni con cuantías económicas, "porque saben perfectamente que non as poden cumprir", recordándo que en O Páramo "prometeron unha residencia e un polígono industrial que nin empezaron nin o var a ver empezar".
Tomé felicitó a los concelleiros con "dignidade política" que se negaron a participar en el acuerdo, destacando que "máis da metade negáronse a participar nesta farsa". También señaló la existencia de "moita división interna" en el propio PP, y comparó la situación con la de Viveiro, donde el PP prometió "moitisimas ocusas, invertir 6 millóns de euros, e resulta que o único que fixeron foi subir o soldo da alcaldesa e do prometido nada de nada".
Además, advirtió que varios compromisos del pacto "xa estaban anunciadas e, por suposto, estaban por cumprir".Con respecto a las carreteras, Tomé alertó de que si el Concello asume como propias vías que son de la Xunta, "calquera gasto de conservación e o mantemento vai ter que pagalo o concello, non a Xunta, co cal é un mal negocio para o concello de Sarria".
Tomé acusó a Claudio Garrido de traicionar a sus votantes y comparó su situación con la de Sabela Caldas, diciendo que "el situouse no mesmo papel" que criticaba en el pasado, que "sempre utilizou a política en beneficio propio", y que se tuvo que ir del PSOE "porque non lle aceptábamos as súas pretensións". El lider socialista concluyó afirmando que el PSdeG-PSOE "vai seguir traballando por Sarria [...] máis que nunca, para limpar o concello", porque "o lixo sempre volve".